Veelzijdige IT Manager (32 tot 40 uur)

Heb jij jarenlange ICT (management)ervaring, affiniteit met mantelzorg en ben je toe aan een volgende stap in een maatschappelijk betrokken omgeving waarbij jij de eindverantwoordelijke wordt op jouw vakgebied? Lees dan vooral verder.

Wie zijn wij? 
Saar aan Huis is een landelijke opererende bemiddelings-organisatie die zich bezighoudt met het ondersteunen van mantelzorgers. Onze missie is om met liefde en respect te helpen in omstandigheden waar extra hulp nodig is. Voor ouderen die thuis wonen en ondersteuning nodig hebben, regelen wij gemotiveerde zorgverleners: Saars en Brammen. Dit met als doel dat mensen zo lang en zo prettig mogelijk thuis kunnen blijven wonen. Ook zijn onze Saars in te zetten in bijzondere gezinssituaties. Denk hierbij aan een ouder die tijdelijk is uitgeschakeld. Onze organisatie kent een franchiseformule en bezit eigen vestigingen van waaruit allerlei vormen van maatwerk-ondersteuning en begeleiding in de thuissituatie wordt aangeboden.

Waar zijn we naar op zoek?
Saar aan Huis Nederland is voor haar servicekantoor in Amstelveen op zoek naar een veelzijdige IT Manager die eindverantwoordelijk wordt voor het gehele ICT landschap, de gebruikersorganisatie en het leveranciersmanagement van ons mooie bedrijf.

Wat houdt de functie van IT Manager in?
Deze uitdagende functie combineert verschillende aspecten van applicatie-/functioneel beheer, service managent, business analyse en projectmanagement. Je bent verantwoordelijk voor de gebruikersondersteuning op het gebied van kantoorautomatisering, bedrijfsapplicaties en telefonie. Daarnaast doe je het functioneel beheer van intranet, de Saar aan Huis app, het CRM/ERP van Saar aan Huis en het boekhoudsysteem. Ook houd je je inhoudelijk bezig met leveranciersmanagent voor de kantoorautomatisering, CRM/ERP. App, customer data platform, website, rapportage, boekhoudsysteem en payroll systemen. Proactief haal je de wensen op binnen de gebruikersorganisatie en maakt de eventuele vertaling daarvan naar leveranciers. Tenslotte begeleid je grotere changeprojecten op de verschillende applicaties en de introductie van nieuwe applicaties binnen de Saar aan Huis architectuur. Je legt verantwoording hierover af aan de directeur Bedrijfsvoering en Operatie.

En wat maakt deze functie zo betekenisvol?
Je gaat werken in een klein team op ons servicekantoor in Amstelveen. Vanuit hier bedien je de gehele organisatie van franchise- en eigen vestigingen doordat je het aanspreekpunt bent voor alles wat technologie en data gerelateerd is. Aangezien je een grote zelfstandigheid hebt, krijg je vrijheid om je eigen werk zo goed mogelijk in te richten. Voor jouzelf en voor Saar aan Huis. Zonder daarbij natuurlijk de servicegerichtheid, kwaliteit en het belang dat gepaard gaat met de brede verantwoordelijkheid uit het oog te verliezen. Maar… de dankbaarheid die je samen met al je collega’s telkens weer mag ervaren van onze cliënten en hun mantelzorgers, maakt het waarom jij iedere dag met plezier je bed uitkomt en aan de slag gaat!

Wat bieden we jou? 
Saar aan huis biedt je een veelzijdige en uitdagende baan waarbij je werkt in een enthousiast team dat betrokken, respectvol en oplossingsgericht te werk gaat. Je krijgt ruimte om jouw visie en input te geven op onze dienstverlening om op die manier gezamenlijk te groeien als professioneel team en individu.  Daarnaast bieden we je:

– Een uitdagende en verantwoordelijke functie;
– Een marktconform salaris;
– Een bonus;
– Een laptop en telefoon;
– Een pensioenregeling:
– De mogelijkheid om gedeeltelijk vanuit huis te werken.

En wat heb jij ons te bieden?
Jij hebt je sporen als ICT-er verdiend doordat je jarenlang gewerkt hebt in een vergelijkbare functie. Je opereert op HBO-niveau en hebt aantoonbare kennis en ervaring m.b.t. leveranciersmanagement en binnen een infrastructuur omgeving.

Niet op al deze vlakken wordt senioriteit verwacht, maar affiniteit met en begrip van de werkvlakken is een grote pre. Voor bijna alle applicaties is een leverancier aan boord die de (door)ontwikkeling op zich kan nemen. Het zwaartepunt van de functie ligt daarmee op het vertalen van wensen vanuit de organisatie naar deze leveranciers en het begeleiden van de realisatie daarvan. Technische kennis is daarbij minder relevant dan begrijpen op welke manier technologie en data de organisatie verder kan helpen. Wel dien je functioneel te begrijpen hoe applicaties werken om in staat te zijn hier beheer op uit te voeren. Ook heb je inzicht in de data en ben je in staat om met de directie te sparren over de manier waarop deze de organisatie kan helpen zichzelf te verbeteren.

Om ontzettend veel werkplezier uit deze functie te halen, ben je:
– Organisatiesensitief; 
– Klantgericht;
– Communicatief vaardig;
– Overtuigend;
– Planmatig;
– Besluitvaardig;
– Verantwoordelijk;
– Initiatiefrijk;
– Zelfstandig.

Nieuwsgierig?
Wij bieden je graag een kijkje in het ‘Huis van Saar’. Na een positief eerste gesprek kun je een dagdeel meelopen op ons servicekantoor om te zien of deze baan en onze organisatie jou echt op het lijf geschreven is.

Interesse? 
Dan zien wij graag jouw CV met motivatie tegemoet. Je kunt deze mailen naar Annette Otting via vacature@saaraanhuis.nl. Eerst nog vragen? Dan kun je natuurlijk contact opnemen met Anne-Mieke Steensma via telefoonnummer 085 – 90 25 807.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.