Saar aan Huis
Saar aan Huis Nederland is een bemiddelings-organisatie die hulpbehoevende ouderen voorziet in aanvullende mantelzorg. De organisatie kent een franchiseformule en telt momenteel 46 vestigingen van waaruit allerlei vormen van maatwerk-ondersteuning en begeleiding in de thuissituatie wordt aangeboden. Het hoofdkantoor van Saar aan Huis is gevestigd in regio Amsterdam e.o. en telt momenteel 7 medewerkers. De lijnen zijn dan ook kort en samenwerking zowel intern als extern wordt hier gezien als de sleutel tot succes.
Bij Saar aan Huis werken we elke dag aan innovatie in de mantelzorg voor iedereen. We barsten van de ideeën, ambities en dromen om onze organisatie verder te ontwikkelen.
Wil jij verder bouwen aan de groei van onze mantelzorg-organisatie? Denk jij hier ook over te beschikken en kan je niet wachten om aan de slag te gaan? Dan zoeken wij jou!
Als Operationeel manager ben je zelfstandig verantwoordelijk voor de uitvoering, integrale planning, communicatie en oplevering van bestaande en nieuwe (digitale) projecten. Samen met de Algemeen Directeur en de ICT-manager vorm je het Management Team. Als Operationeel Manager ben je bereid de handen uit de mouwen te steken.
De functie
Je bent verantwoordelijk voor het onderzoeken, inrichten, implementeren en beheren van diverse uiteenlopende projecten in de organisatie. Projecten bij Saar aan Huis zijn gerelateerd aan de ontwikkelingen en (wets)wijzigingen in de mantelzorg, de verzekeraars en innovatieve digitale toepassingen. Je richt je op het verbeteren van de kwaliteit, de communicatie en het bewaken van de voortgang.
Als lid van het Kern Team vorm je tevens samen met de Algemeen Directeur het overlegorgaan voor de franchise-organisatie. Je hebt een actieve rol in de dagelijkse operationele zaken en ondersteunt, net als de rest van het team, bij dagelijkse activiteiten.
• Leveren van actieve input voor verkennende fase van strategische projecten
• Inrichten, managen, beheren van programma- en projecten (prince 2)
• Zorgen voor goede voortgangsrapportages, budget bewaking
• Onderhouden van capaciteits- en resource planning
• Verzorgen en verbeteren van communicatie naar alle stakeholders
• Bewezen interesse voor data marketing
Functie-eisen
Doordat je gemakkelijk contact maakt en jezelf binnen de organisatie zichtbaar maakt ben je benaderbaar voor de partijen waar je mee werkt. Deze partijen houd je vanuit je klantgerichtheid altijd in gedachten tijdens het uitvoeren van je werkzaamheden. Je bent het gewend om projectmatig te werken en vindt het leuk uitzoekwerk te doen en je te verdiepen in achtergrondinformatie. Werken met nieuwe technische toepassingen? Daar word je blij van!
• Ervaring met het leiden/ondersteunen van projecten
• HBO werk en denkniveau
• Ondernemende en hands-on instelling
• Affiniteit met data / database marketing
• Affiniteit met rapportage en communicatie tools
• Vanaf 5 jaar werkervaring in vergelijkbare functie(s)
• Analytisch, inventief en energiek
Aanbod
• Veel vrijheid en verantwoordelijkheid in een scale-up bedrijf
• Marktconforme arbeidsvoorwaarden
• Laptop en telefoon
• Werken in een klein team met ervaren collega’s
• Ervaring met rapportage en communicatie tools is een pre
• Database (rapportage & analyse) ervaring.
Interesse
Geïnteresseerd? Dan leren we je graag kennen!
Solliciteer direct via vacature@saaraanhuis.nl . Nadat we jouw sollicitatie hebben ontvangen, krijg je zo snel mogelijk een terugkoppeling en bij wederzijdse interesse maken we graag een afspraak met je.