Regiomanager mantelzorgbemiddeling Amsterdam en Midden Nederland (24 - 40) uur

Heb jij jarenlange ervaring in de recruitmentbranche, interesse in de zorg en ben je toe aan een volgende stap waarbij je meer maatschappelijk betrokken bent? Lees dan vooral verder!

Wie zijn wij? 
Saar aan Huis is een landelijke opererende organisatie die zich bezighoudt met het ondersteunen van mantelzorgers. Onze missie is om met liefde en respect te helpen in omstandigheden waar extra hulp nodig is. Voor ouderen die thuis wonen en ondersteuning nodig hebben, regelen wij gemotiveerde zorgverleners: Saars en Brammen. Dit met als doel dat mensen zo lang en zo prettig mogelijk thuis kunnen blijven wonen. Ook zijn onze Saars in te zetten in bijzondere gezinssituaties. Denk hierbij aan een ouder die tijdelijk is uitgeschakeld.

Waar zijn we naar op zoek?
Saar aan Huis Nederland is zowel voor de regio Amsterdam als voor de regio Midden-Nederland op zoek naar een doortastende, empathische Regiomanager Mantelzorgbemiddeling.

Wat houdt de functie van Regiomanager mantelzorgbemiddeling in? 
In deze dynamische, commerciële functie ben jij het gezicht van Saar aan Huis in jouw regio.
Je bouwt een eigen netwerk op van casemanagers, huisartsen, thuiszorgorganisaties, mantelzorgsteunpunten en andere verwijzers. De kunst daarbij is om dit netwerk niet alleen te bouwen maar zeker ook te onderhouden. Zij zijn namelijk jouw lead naar onze cliënten. Zodra deze cliënten contact met jou opnemen, ga je thuis bij hen op bezoek voor een intakegesprek. In dit gesprek inventariseer je de zorgbehoefte en laat je door jouw kennis over de spelende mantelzorgproblematiek duidelijk zien wat het onderscheidend vermogen van Saar aan Huis is.

Nadat je de zorgbehoefte hebt geïnventariseerd, ga je op zoek naar de best passende Saar of Bram welke jij vooraf persoonlijk zorgvuldig hebt geselecteerd. De cliënt maakt uiteindelijk zelf een keuze maar wordt door jou goed geadviseerd. Zodra je de perfecte match tot stand gebracht hebt, draag je de benodigde informatie over naar onze afdeling Service die jou het gehele administratieve proces uit handen neemt. Dit is wel zo efficiënt zodat jij tijd hebt om je contacten met cliënten en mantelzorgmedewerkers te onderhouden en jouw kennis over de mantelzorgmarkt/ cliëntenproblematiek te vergroten en up-to date te houden. Ook ontwikkel je, in overleg met de marketingafdeling, lokale (digitale) marketingacties en voer je deze uit. Daarnaast neem je deel aan diverse netwerkactiviteiten zoals beurzen, workshops etc.
Kortom: Als regiomanager ben jij verantwoordelijk voor het gehele proces om mantelzorgers te ondersteunen!

En wat maakt deze functie zo betekenisvol? 
De uitdaging is natuurlijk om zoveel mogelijk uren mantelzorgondersteuning te kunnen organiseren. Maar… de dankbaarheid die je telkens weer mag ervaren van jouw cliënten en hun mantelzorgers, maakt het waarom jij iedere dag met plezier je bed uitkomt en aan de slag gaat!

Wat bieden we jou? 
Saar aan huis biedt je een veelzijdige en uitdagende baan waarbij je werkt in een enthousiast team dat betrokken, respectvol en oplossingsgericht te werk gaat. Je krijgt ruimte om jouw visie en input te geven op onze dienstverlening om op die manier gezamenlijk te groeien als professioneel team en individu.  Daarnaast bieden we je:

  • Een uitdagende en verantwoordelijke functie;
  • Een interessant salarismodel met bonusstructuur;
  • Een leaseauto, laptop en telefoon;
  • Een onkostenvergoeding;
  • Een pensioenregeling:
  • De mogelijkheid om (gedeeltelijk) vanuit huis te werken;
  • Een werkweek van minimaal 24 uur.

Wat bieden we jou?
Jij hebt je sporen in de recruitmentbranche verdiend doordat je jarenlang gewerkt hebt als intercedent, recruiter, account- of vestigingsmanager. Ook als je er even tussenuit geweest bent, nodigen we je van harte uit om te solliciteren. Vanzelfsprekend opereer je op HBO-niveau, heb je aantoonbare affiniteit met (mantel)zorg en ben je minimaal 24 uur (verdeeld over 5 dagen) per week beschikbaar. Om ontzettend veel werkplezier uit deze functie te halen, bezit je tenslotte de volgende competenties;

  • Een commerciële instelling;
  • Een groot inlevingsvermogen;
  • Veel verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Durft initiatieven te nemen;
  • Is klantgerichtheid;
  • Werkt zelfstandig;
  • Is zeer flexibel;
  • Staat garant voor kwaliteit

Nieuwsgierig?
Wij bieden je graag een kijkje in het ‘Huis van Saar’. Na een positief eerste gesprek kun je met een collega op pad om te zien of deze baan jou echt op het lijf geschreven is.

Interesse? 
Dan zien wij graag jouw CV met motivatie tegemoet. Je kunt deze mailen naar Pauline van der Linden via pauline.vanderlinden@saaraanhuis.nl. Eerst nog vragen? Dan kun je natuurlijk contact opnemen met Pauline via telefoonnummer 06-86873700.