Commercieel medewerker binnendienst mantelzorgbemiddeling (32 tot 40 uur)

Diverse regio’s, standplaats hoofdkantoor Saar aan Huis te Amstelveen.

Heb jij ervaring in een commerciële functie, interesse in de zorg en ben je toe aan een volgende stap waarbij je meer maatschappelijk betrokken bent? Lees dan vooral verder.

Wie zijn wij? 
Saar aan Huis is een landelijke opererende organisatie die zich bezighoudt met het ondersteunen van mantelzorgers. Onze missie is om met liefde en respect te helpen in omstandigheden waar extra hulp nodig is. Voor ouderen die thuis wonen en ondersteuning nodig hebben, regelen wij gemotiveerde zorgverleners: Saars en Brammen. Dit met als doel dat mensen zo lang en zo prettig mogelijk thuis kunnen blijven wonen. Ook zijn onze Saars in te zetten in bijzondere gezinssituaties. Denk hierbij aan een ouder die tijdelijk is uitgeschakeld.

Waar zijn we naar op zoek?
Saar aan Huis Nederland is ter ondersteuning van diverse regio’s op zoek naar een doortastende, empathische Commercieel Medewerker Binnendienst Mantelzorgbemiddeling.

Wat houdt de functie van Commercieel Medewerker Binnendienst Mantelzorgbemiddeling in?
In deze dynamische, commerciële functie ben jij voor meerdere Regiomanagers de grote steun en toeverlaat. Jullie breiden het huidige netwerk van casemanagers, huisartsen, thuiszorgorganisaties, mantelzorgsteunpunten en andere verwijzers verder uit en gaan op zoek naar nieuwe kansen. De Regiomanager is daarbij veel buiten te vinden terwijl jij binnen het 1e aanspreekpunt bent. De kunst daarbij is om dit netwerk van verwijzers niet alleen uit te bouwen, maar zeker ook te onderhouden. Zij zijn namelijk jouw lead naar onze cliënten. Zodra deze cliënten contact met jou opnemen, inventariseer jij de zorgbehoefte en laat je door jouw kennis over de spelende mantelzorgproblematiek duidelijk zien wat het onderscheidend vermogen van Saar aan Huis is. Daarna gaat de Regiomanager thuis bij hen op bezoek voor een intakegesprek. Nadat de zorgbehoefte is geïnventariseerd, gaan jullie samen op zoek naar de best passende Saar of Bram welke door de Regiomanager vooraf persoonlijk zorgvuldig is geselecteerd. Ook voor deze Saars ben jij het 1e aanspreekpunt bij vragen en plan je bijvoorbeeld de kennismakingsgesprekken in. Zodra jullie de perfecte match tot stand hebben gebracht, lever je de benodigde informatie aan bij onze afdeling Support die jullie het gehele administratieve proces verder uit handen neemt. Jij en de Regiomanager ontwikkelen samen, veelal in overleg met de marketingafdeling, lokale (digitale) marketingacties en voeren deze uit. Daarnaast wordt er ook de benodigde aandacht aan Social Media besteed.

Kortom: Als Commercieel Medewerker Binnendienst ben jij de onmisbare schakel voor de regio en ben je samen met de Regiomanager verantwoordelijk voor het gehele proces om mantelzorgers te ondersteunen!

En wat maakt deze functie zo betekenisvol?
De uitdaging is natuurlijk om zoveel mogelijk uren mantelzorgondersteuning te kunnen organiseren. Maar… de dankbaarheid die je telkens weer mag ervaren van jouw cliënten en hun mantelzorgers, maakt het waarom jij iedere dag met plezier je bed uitkomt en aan de slag gaat!

Wat bieden we jou? 
Saar aan huis biedt je een veelzijdige en uitdagende baan waarbij je werkt in een enthousiast team dat betrokken, respectvol en oplossingsgericht te werk gaat. Je krijgt ruimte om jouw visie en input te geven op onze dienstverlening om op die manier gezamenlijk te groeien als professioneel team en individu. Daarnaast bieden we je:
o Een uitdagende en verantwoordelijke functie;
o Een basissalaris tussen de € 2.500,- tot € 3.250,- bruto per maand (op fulltime basis).
o Een laptop en telefoon;
o Een pensioenregeling:
o De mogelijkheid om op termijn (gedeeltelijk) vanuit huis te werken;
o Een werkweek van minimaal 32 uur;
o Een uitgebreid inwerktraject.

En wat heb jij ons te bieden?
Jij hebt al enige jaren commerciële ervaring. Vanzelfsprekend opereer je op MBO+-niveau, heb je aantoonbare affiniteit met (mantel)zorg en ouderen en ben je minimaal 32 uur per week beschikbaar. Daarnaast ben je woonachtig in de regio Amstelveen. Om ontzettend veel werkplezier uit deze functie te halen, bezit je tenslotte de volgende competenties;

o Een commerciële instelling;
o Een groot inlevingsvermogen;
o Veel verantwoordelijkheidsgevoel;
o Pro activiteit;
o Klantgerichtheid;
o Werkt zelfstandig;
o Analytisch sterk;
o Flexibel;
o Staat garant voor kwaliteit.

Nieuwsgierig?
Wij bieden je graag een kijkje in het ‘Huis van Saar’. Na een positief eerste gesprek en een 2e ‘klikgesprek’ met je toekomstige leidinggevende, kun je met een collega op pad om te zien of deze baan jou echt op het lijf geschreven is.

Interesse? 
Dan zien wij graag jouw CV met motivatie tegemoet. Je kunt deze mailen naar vacature@saaraanhuis.nl. Eerst nog vragen? Dan kun je natuurlijk contact opnemen met Annette Otting via telefoonnummer 085-902 58 07.

Arbeidsvoorwaarden:
o Pensioen
o Reiskostenvergoeding
o Laptop en telefoon van de zaak

Werkschema:
o ma-vr

Taal:
o Nederlands (Vereist)