Regiomanager Mantelzorgbemiddeling Midden-Nederland
(32 - 40 uur)

Heb jij ruime commerciële ervaring in de recruitmentbranche, interesse in de zorg en ben je toe aan een volgende stap waarbij je meer maatschappelijk betrokken bent? Lees dan vooral verder. We zijn op zoek naar een Regiomanager voor Midden- Nederland. 

Wie zijn wij?
Saar aan Huis is een landelijke opererende organisatie die zich bezighoudt met het ondersteunen van mantelzorgers. Onze missie is om met liefde en respect te helpen in omstandigheden waar extra hulp nodig is. Voor ouderen die thuis wonen en ondersteuning nodig hebben, regelen wij gemotiveerde zorgverleners: Saars en Brammen. Dit met als doel dat mensen zo lang en zo prettig mogelijk thuis kunnen blijven wonen. Ook zijn onze Saars in te zetten in bijzondere gezinssituaties. Denk hierbij aan een ouder die tijdelijk is uitgeschakeld.

Waar zijn wij naar op zoek?
Saar aan Huis Nederland is voor de regio Midden-Nederland op zoek naar een doortastende, empathische Regiomanager Mantelzorgbemiddeling.

Wat houdt de functie van Regiomanager Mantelzorgbemiddeling in?
In deze dynamische, commerciële functie ben jij het gezicht van Saar aan Huis Midden Nederland.

Je bouwt een eigen netwerk op van casemanagers, huisartsen, thuiszorgorganisaties, mantelzorgsteunpunten en andere verwijzers. De kunst daarbij is om dit netwerk niet alleen te bouwen maar zeker ook te onderhouden. Zij zijn namelijk jouw lead naar onze cliënten. Zodra deze cliënten contact met jou opnemen, ga je thuis bij hen op bezoek voor een intakegesprek. In dit gesprek inventariseer je de zorgbehoefte en laat je door jouw kennis over de spelende mantelzorgproblematiek duidelijk zien wat het onderscheidend vermogen van Saar aan Huis is. Nadat je de zorgbehoefte hebt geïnventariseerd, ga je op zoek naar de best passende Saar of Bram welke jij vooraf persoonlijk zorgvuldig hebt geselecteerd. De client maakt uiteindelijk zelf een keuze maar wordt door jou goed geadviseerd. Zodra je de perfecte match tot stand gebracht hebt, draag je de benodigde informatie over naar onze afdeling Support die jou het gehele administratieve proces uit handen neemt. Dit is wel zo efficiënt zodat jij tijd hebt om je contacten met cliënten en mantelzorgmedewerkers te onderhouden en jouw kennis over de mantelzorgmarkt/ cliëntenproblematiek te vergroten en up-to-date te houden. Ook ontwikkel je, in overleg met de marketingafdeling, lokale (digitale) marketingacties en voer je deze uit. Daarnaast neem je deel aan diverse netwerkactiviteiten zoals beurzen, workshops etc.  Kortom: Als regiomanager ben jij verantwoordelijk voor het gehele proces om mantelzorgers te ondersteunen!

En wat maakt deze functie zo betekenisvol? 
De uitdaging is natuurlijk om zoveel mogelijk uren mantelzorgondersteuning te kunnen organiseren. Maar… de dankbaarheid die je telkens weer mag ervaren van jouw cliënten en hun mantelzorgers, maakt het waarom jij iedere dag met plezier je bed uitkomt en aan de slag gaat!

Wat bieden we jou?
Saar aan Huis bied je een veelzijdige en uitdagende baan waarbij je werkt in een enthousiast team dat betrokken, respectvol en oplossingsgericht te werk gaat. Je krijgt ruimte om jouw visie en input te geven op onze dienstverlening om op die manier gezamenlijk te groeien als professioneel team en individu.  Daarnaast bieden we je:

  • Een uitdagende en verantwoordelijke functie;
  • Een basissalaris welke vanuit onze bonusstructuur ruimschoots kan worden aangevuld door het behalen van de gestelde targets.
  • Een leaseauto, laptop en telefoon;
  • Een pensioenregeling:
  • De mogelijkheid om (gedeeltelijk) vanuit huis te werken;
  • Een werkweek van minimaal 32 uur;
  • Een uitgebreid inwerktraject.


En wat heb jij ons te bieden? 
Jij hebt je sporen in de recruitmentbranche verdiend doordat je hebt gewerkt als intercedent, recruiter, account- of vestigingsmanager. Vanzelfsprekend opereer je op HBO-niveau, heb je aantoonbare affiniteit met (mantel)zorg en ben je minimaal 32 uur (verdeeld over 5 dagen) per week beschikbaar. Daarnaast ben je woonachtig in of in de directe omgeving van de regio waar jij voor solliciteert.
Om ontzettend veel werkplezier uit deze functie te halen, bezit je tenslotte de volgende competenties;

  • Een commerciële instelling;
  • Een groot inlevingsvermogen;
  • Veel verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Durft initiatieven te nemen;
  • Is klantgerichtheid;
  • Werkt zelfstandig;
  • Is zeer flexibel;
  • Staat garant voor kwaliteit.


Nieuwsgierig?

Wij bieden je graag een kijkje in het ‘Huis van Saar’. Na een kennismakingsgesprek en een positief klikgesprek met je leidinggevende, kun je met een collega op pad om te zien of deze baan jou echt op het lijf geschreven is.

Interesse? 
Dan zien wij graag jouw CV met motivatie tegemoet. Je kunt deze mailen naar Marilyn Debije van Raaij via vacature@saaraanhuis.nl. Eerst nog vragen? Dan kun je natuurlijk contact opnemen met Marilyn via telefoonnummer 06 – 868 988 33.