Zorgcoördinator Mantelzorgbemiddeling

Wil jij jouw organisatorisch talent inzetten voor een maatschappelijk doel? Vind jij het belangrijk dat ouderen en mantelzorgers goed geholpen worden en werk je graag in een warme, mensgerichte organisatie? Dan hebben wij dé baan voor jou.

Bij Saar aan Huis krijg je de kans om als Accountmanager binnendienst écht het verschil te maken. Jij bent de onmisbare schakel tussen cliënten, onze zorgverleners (Saars & Brammen) en verwijzers als casemanagers en huisartsen. Je combineert commercieel inzicht met zorgzaamheid en dat alles vanuit ons gezellige hoofdkantoor in Amstelveen.

Wie zijn wij?
Saar aan Huis is een landelijke organisatie die mantelzorgers ondersteunt. Onze missie? Mensen met liefde en respect helpen wanneer het thuis even niet meer lukt. Denk aan ondersteuning voor ouderen, hulp in het gezin bij ziekte of tijdelijke uitval, of gewoon een luisterend oor. Wij werken met betrokken zorgverleners – de Saars en Brammen – die cliënten helpen om zo lang en prettig mogelijk thuis te wonen.

Onze organisatie groeit. Daarom zoeken we voor het hoofdkantoor in Amstelveen een commerciële, servicegerichte en empathische collega die met ons meebouwt aan nóg betere mantelzorgbemiddeling.

Wat ga je doen?
Als Accountmanager Binnendienst mantelzorgbemiddeling:

  • Ben je hét aanspreekpunt voor cliënten, verwijzers en zorgverleners in meerdere regio’s;
  • Ondersteun je de Regiomanagers met leadopvolging en relatiebeheer;
  • Bouw je actief aan het netwerk van casemanagers, huisartsen, thuiszorgorganisaties en andere verwijzers;
  • Inventariseer je telefonisch de zorgbehoefte van cliënten en geef je passend advies;
  • Zorg je samen met de Regiomanager voor een perfecte match tussen cliënt en Saar/ Bram;
  • Plan je kennismakingsgesprekken en begeleid je het proces tot aan de start van de zorg;
  • Lever je input aan onze supportafdeling die de administratie verder verzorgt;
  • Werk je mee aan lokale marketingacties en social media campagnes.

Jouw rol is dynamisch: geen dag is hetzelfde. Je schakelt snel tussen verschillende taken, werkt nauw samen met de Regiomanagers en draagt bij aan een soepel verlopend proces van zorgbemiddeling.

En wat maakt deze functie zo betekenisvol?
Je werkt in een organisatie met een groot hart. En dat voel je, elke dag. De dankbaarheid van cliënten, de waardering van mantelzorgers, dat is waarvoor je het doet. Natuurlijk is het een uitdaging om alle vragen goed te coördineren en te matchen, maar juist dát maakt jouw werk zinvol én afwisselend. 

Wat bieden we jou?

  • Een betekenisvolle, commerciële rol in de zorg
  • Een basissalaris tussen € 2.500,- en € 3.250,- bruto per maand (o.b.v. fulltime)
  • Aantrekkelijke bonusregeling bij behalen van doelstellingen
  • Laptop, telefoon en goede pensioenregeling
  • Hybride werken (gedeeltelijk vanuit huis mogelijk)
  • Uitgebreid inwerktraject en ruimte voor jouw ideeën
  • Een betrokken, informeel team op het hoofdkantoor
  • Een werkweek van minimaal 32 uur


Wat breng jij mee?

  • Je hebt aantoonbare commerciële ervaring, bij voorkeur in een klantgerichte functie
  • Je werkt op mbo+ of hbo-niveau
  • Je bent empathisch, communiceert makkelijk en schakelt snel
  • Je voelt aan wat cliënten nodig hebben en weet dat goed te vertalen naar passende zorg
  • Je bent stressbestendig, georganiseerd en denkt in oplossingen
  • Je bent woonachtig in de regio Amstelveen of directe omgeving
  • Affiniteit met zorg en mantelzorg is belangrijk – ervaring in de zorgsector is een pré


Interesse?
Ben jij klaar voor een rol waarin je commercieel én maatschappelijk impact maakt? Stuur dan je cv en korte motivatie naar vacature@saaraanhuis.nl. Nog vragen? Mail gerust, we vertellen je graag meer!

Na een positief gesprek plannen we een ‘klikgesprek’ én bieden we je de kans om mee te lopen met een collega.