• Contact
  • Vestigingen

Inloggen

FacebookInstagramLinkedin
Saar aan Huis logo klein
  • Zorg aan huis
    • Aanvullende mantelzorg
    • Aanvulling op thuiszorg
    • Ondersteuning bij dementie
  • Mantelzorg aanvragen
    • Tarieven en werkwijze
    • Vergoedingen zorgverzekeraars
    • Vergoedingen PGB
    • Bedrijven
    • Aanvraagformulier
  • Vestigingen
  • Over ons
    • De Saars
    • Video: Saar in beeld
    • Partners
    • Veelgestelde vragen
    • Contact
  • Vacatures
    • Saar
    • Regiomanager mantelzorgbemiddeling
    • Zorgcoördinator Mantelzorgbemiddeling
  • Nieuws
Menu
  • Zorg aan huis
    • Aanvullende mantelzorg
    • Aanvulling op thuiszorg
    • Ondersteuning bij dementie
  • Mantelzorg aanvragen
    • Tarieven en werkwijze
    • Vergoedingen zorgverzekeraars
    • Vergoedingen PGB
    • Bedrijven
    • Aanvraagformulier
  • Vestigingen
  • Over ons
    • De Saars
    • Video: Saar in beeld
    • Partners
    • Veelgestelde vragen
    • Contact
  • Vacatures
    • Saar
    • Regiomanager mantelzorgbemiddeling
    • Zorgcoördinator Mantelzorgbemiddeling
  • Nieuws
Aanvraagformulier
Saar aan Huis logo klein
  • Home
  • Inloggen client
  • Aanvraagformulier Oud
  • Zorg aan huis
    • Aanvullende mantelzorg
    • Aanvulling op thuiszorg
    • Ondersteuning bij dementie
  • Mantelzorg aanvragen
    • Tarieven en werkwijze
    • Vergoedingen zorgverzekeraars
    • Vergoedingen PGB
    • Bedrijven
    • Aanvraagformulier Oud
  • Vestigingen
  • Over ons
    • De Saars
    • Video: Saar in beeld
    • Partners
    • Contact
  • Vacatures
    • Saar
    • Regiomanager mantelzorgbemiddeling
    • Zorgcoördinator Mantelzorgbemiddeling
  • Nieuws

Veel gestelde vragen aan Saar aan Huis

Hier vindt u antwoorden op veel gestelde vragen over Saar aan Huis en aanvullende mantelzorg. Staat uw vraag er niet bij, neem dan via het aanvraagformulier contact met een zorgverlener bij u in de buurt.
Aanvraagformulier

– Wat kan een Saar voor mij en/ of mijn naaste betekenen?
– Wat kan een Saar voor mij of mijn partner met dementie betekenen?
– Is een Saar gekwalificeerd?
– Hoe zie ik of er een Saar bij mijn in de buurt is?
– Kan ik mijn Saar ook betalen vanuit een Persoonsgebonden budget?
– Ik heb een klacht. Hoe kan ik deze indienen? 

Wat kan een Saar voor mij of mijn naaste doen?

Saar aan Huis is gespecialiseerd in ondersteuning bij mantelzorg. Een Saar levert aanvullende mantelzorg, aanvulling op thuiszorg of ondersteuning bij dementie. De Saars helpen een oudere, maar kunnen ook de mantelzorgers ontlasten. Een Saar doet bijvoorbeeld (licht) huishoudelijk werk, verleent persoonlijke zorg, doet (samen) boodschappen, is prettig gezelschap en kan koken. Dit zijn slechts enkele suggesties van wat een Saar kan betekenen. Uw wensen of die van uw naaste staan voorop. Ook nachtzorg en 24-uurs hulp is mogelijk. Lees hier meer over aanvullende mantelzorg activiteiten van Saar aan Huis.

Wat kan een Saar voor mij of mijn partner met dementie betekenen?

De meeste Saars hebben een speciale cursus over dementie gevolgd. Zij weten hoe ze moeten om gaan met mensen met dementie. Een Saar kan ook worden ingezet om de mantelzorgers te ontlasten, zodat die wat meer tijd voor zichzelf hebben en de zorg langer vol kunnen houden. Lees hier meer over de ondersteuningsmogelijkheden bij mensen met dementie.

Is een Saar gekwalificeerd?

Alle Saars hebben ervaring in het werken voor en met ouderen. Ze zijn in het bezit van een VOG (Verklaring omtrent Gedrag) en werken vanuit hun hart. Er wordt zorgvuldig gekeken of de Saar en de cliënt bij elkaar passen. Wilt u meer weten over de Saars en hoe wij de Saars aan u of uw naaste koppelen? Lees hier verder.

Is er een vestiging van Saar aan Huis bij mij in de buurt?

Via de postcodezoeker op de vestigingen-pagina ziet u snel bij welke vestiging u terecht kunt. Als er geen vestiging dicht bij u in de buurt is, kunt u altijd contact opnemen met het hoofdkantoor. Samen kijken we wat we voor u of uw naaste kunnen betekenen.

Kan ik mijn Saar ook betalen vanuit een persoonsgebonden budget?

Voor het betalen van uw Saar kunt u uw persoonsgebonden budget (PGB) inzetten. Dit verloopt via ons zusterbedrijf Care2B. Zo’n PGB vraagt u aan bij uw gemeente of bij het zorgkantoor. Lees hier meer over het PGB. U kunt ook informeren bij een van onze vestigingsmanagers.

Ik heb een klacht. Hoe kan ik deze indienen?

Wij proberen iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. U kunt zelf een klacht indienen, maar u kunt zich ook door iemand laten vertegenwoordigen. De klachtenprocedure beschrijft de werkwijze bij het behandelen en registreren van klachten bij Saar aan Huis. Download hem hier.

Aanvullende mantelzorg aanvragen?

Wilt u meer weten over aanvullende mantelzorg van Saar aan Huis? Vul dan het aanvraagformulier in! Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op voor een intakegesprek.

Aanvraagformulier
Saar aan Huis logo klein

Een Saar snapt wat nodig is

Particuliere aanvullende mantelzorg op maat. Voor wie langer prettig thuis wil blijven wonen.

Contact

Vestigingen

Zoek een vestiging bij u in de buurt:
X

Saar aan Huis

  • Over ons
  • De Saars
  • Vestigingen
  • Werken als
  • Contact
  • Over ons
  • De Saars
  • Vestigingen
  • Werken als
  • Contact

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van onze updates:

Branchevereniging Mantelzorg

Logo_AMVN_SaH

Nationale Mantelzorg

Logo MantelzorgNL Saar aan Huis

© Copyright 2025 | Saar aan Huis | Alle rechten voorbehouden | Algemene voorwaarden | Privacybeleid | Gedragscode 

Saar aan Huis_Logo
Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
FunctioneelAltijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer optiesBeheer dienstenBeheer {vendor_count} leveranciersLees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title}{title}{title}