Administratief Medewerker afdeling support (32 tot 40 uur)

Ben je op zoek naar een veelzijdige administratieve baan bij een maatschappelijk betrokken organisatie? Maak je jezelf processen snel eigen, ben je dienstverlenend ingesteld en een echte teamplayer? Lees dan vooral verder.

Wie zijn wij? 
Saar aan Huis is een landelijke opererende organisatie die zich bezighoudt met het ondersteunen van mantelzorgers. Onze missie is om met liefde en respect te helpen in omstandigheden waar extra hulp nodig is. Voor ouderen die thuis wonen en ondersteuning nodig hebben, regelen wij gemotiveerde zorgverleners: Saars en Brammen. Dit met als doel dat mensen zo lang en zo prettig mogelijk thuis kunnen blijven wonen. Ook zijn onze Saars in te zetten in bijzondere gezinssituaties. Denk hierbij aan een ouder die tijdelijk is uitgeschakeld.

Waar zijn we naar op zoek?
Saar aan huis is op zoek naar een adequate, doortastende Administratief medewerker voor de afdeling Support van ons Servicekantoor in Amstelveen die per direct, minimaal 4 dagen per week beschikbaar is, waaronder in ieder geval maandag en donderdag.

Wat houdt de functie van Administratief Medewerker in?
In deze dynamische, administratieve functie zijn jij en je drie collega’s drie handen op één buik. 

Jullie verzorgen de gehele administratieve afhandeling voor zowel onze cliënten als onze Saars vanuit Salesforce, ons CRM-systeem. Denk hierbij aan het verzorgen van diverse overeenkomsten, het aanvragen van VOG’s en het completeren en bewaken van de dossiers. Ook handel je veel zaken af met betrekking tot het Persoons Gebonden Budget (PGB) van onze cliënten. Natuurlijk ontvang je tussendoor veel telefoontjes en e-mails vanuit onze vestigingen, verzekeraars, cliënten en Saars welke je op een professionele wijze adequaat afhandelt.

Kortom: Als Administratief Medewerker ben jij samen met je collega’s het administratieve hart van Saar aan Huis en regel je alles tot in de puntjes!

En wat maakt deze functie zo betekenisvol?
De uitdaging is natuurlijk om jouw werk zo goed mogelijk te organiseren dat je iedere dag met een ‘leeg bureau’ naar huis kunt. Maar… de dankbaarheid die je telkens weer mag ervaren van onze cliënten en hun mantelzorgers maakt het waarom jij iedere dag met plezier je bed uitkomt en aan de slag gaat!

Wat bieden we jou? 

Saar aan huis biedt je een veelzijdige en uitdagende functie waarbij je werkt in een enthousiast team dat betrokken, respectvol en oplossingsgericht te werk gaat en waarbij eigen inbreng enorm gewaardeerd wordt. Daarnaast bieden we je:

  • Een marktconform salaris tussen de €2.500,- en € 3.000,- bruto per maand naar gelang opleiding en relevante werkervaring;
  • Een laptop en telefoon van de zaak;
  • Een werkweek van minimaal 32 uur maar bij voorkeur 40 uur;
  • De mogelijkheid tot het volgen van diverse trainingen, workshops en opleidingen;
  • Een fantastisch nieuw kantoor met lunchroom, koffiecorner, sportschool en kroeg.

En wat heb jij ons te bieden?
Jij hebt al enige administratieve ervaring opgedaan in je studie, stage of werkervaring.

Je bezit een MBO+ werk- en denkniveau, hebt een goede kennis van MS Office en bij voorkeur van Salesforce en de werkwijze omtrent een PGB. Om ontzettend veel werkplezier uit deze functie te halen, bezit je tenslotte de volgende competenties;

  • Werkt nauwkeurig doch snel;
  • Veel verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Stressbestendig;
  • Proactief;
  • Klantgericht;
  • Werkt zelfstandig;
  • Analytisch sterk;
  • Flexibel;
  • Staat garant voor kwaliteit.

Nieuwsgierig?
Wij bieden je graag een kijkje in het ‘Huis van Saar’. Na een positief kennismakingsgesprek en een tweede sollicitatiegesprek met je toekomstige leidinggevende kun je een dagje meedraaien op ons Servicekantoor om te zien of deze baan je echt op het lijf geschreven is.

Interesse? 
Dan zien wij graag jouw CV met motivatie tegemoet. Je kunt deze mailen naar Marilyn Debije van Raaij via vacature@saaraanhuis.nl. Eerst nog vragen? Dan kun je natuurlijk contact opnemen met Marilyn via telefoonnummer 06 – 868 988 33.