Business Controller (32 tot 40 uur)

Weet jij uitdagende financiële vraagstukken om te zetten in efficiënte processen, procedures, rapportages en strategieën? Kun je een bijdrage leveren aan de verbetering, standaardisatie en betrouwbaarheid van de financiële informatievoorziening? Ben je ook in staat cijfers te vertalen naar organisatiedoelstellingen? Spreekt het je daarnaast aan om die vraagstukken uit te voeren bij een maatschappelijk betrokken scale up organisatie? Lees dan vooral verder.

Wie zijn wij?
Care2B, partner van Saar aan Huis, is een snelgroeiende landelijke opererende scale up die zich bezighoudt met het ondersteunen van mantelzorgers. Zorgen voor een ander kan ongemerkt steeds zwaarder worden waardoor overbelasting op de loer licht. Met respijtzorg (het tijdelijk uitbesteden van de mantelzorg) kan de mantelzorger even tijd voor zichzelf krijgen terwijl de zorg gewoon doorgaat. Care2B is hét bureau voor respijtzorg met ruim 1200 Mantelzorgkrachten die de cliënten van Care2B met liefde ondersteunen. We zijn partner van Saar aan Huis en verhuizen binnenkort samen met hen naar een fantastisch mooi Servicekantoor in Amstelveen.

Waar zijn we naar op zoek?
Care2B is op zoek naar een gedreven, ervaren Business Controller die meer wil dan alleen maar cijfers beoordelen.

Wat houdt de functie Business Controller bij Care2B in?
Als business controller ben je het financiële en bedrijfskundige geweten van een organisatie. Je bent verantwoordelijk voor betrouwbare financiële stuur- en verantwoordingsinformatie en rapporteert rechtstreeks aan de directie. Jouw aandacht gaat uit naar de beste financiële oplossingen op de korte en lange termijn, zonder het belang van de organisatie uit het oog te verliezen. Je geeft gevraagd en ongevraagd advies en helpt de financiële afdeling naar een volgende fase. Tevens ben jij een toegankelijke gesprekspartner, je durft kritische vragen te stellen en gaat een discussie niet uit de weg. Jouw uitdagingen als business controller zijn in ieder geval;

  • Het opstellen, monitoren en bewaken van budgetten, investeringsvoorstellen, forecast en businessplannen;
  • Het inrichten en gebruiken van overzichtelijke en inzichtelijke dashboards;
  • Het analyseren en beoordelen van financiële en niet-financiële gegevens;
  • Het vertalen van deze gegevens naar organisatiedoelstellingen;
  • Het participeren in diverse projectgroepen met stakeholders;
  • Het vergroten van het bedrijfsinzicht vanuit Salesforce en Exact Online;
  • De directie meenemen in de cijfers en voorzien van bijbehorend advies;
  • Het coachen en begeleiden van de medewerkers op de financiële afdeling.

Wat bieden we jou? 
Care2B geeft je ruime kansen om te bouwen aan een mooie loopbaan. Een goede werk-privé balans vinden wij belangrijk en natuurlijk bieden we goede arbeidsvoorwaarden met onder andere:

  • Een vast contract bij Care2B;
  • Aantrekkelijk salaris en interessante secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een goede pensioenvoorziening en een prestatiegerichte bonus;
  • De mogelijkheid tot het volgen van diverse trainingen, workshops en opleidingen;
  • Regelmatig vakinhoudelijke en gezellige bijeenkomsten;
  • De mogelijkheid om gedeeltelijk vanuit huis te werken;
  • Een fantastisch nieuw kantoor met lunchroom, koffiecorner, sportschool en kroeg.


En wat heb jij ons te bieden?

  • Je hebt een Master behaald in Finance, Accounting, Bedrijfskunde, Econom(etr)ie of soortgelijk;
  • Je hebt minimaal twee jaar ervaring als Finance Professional en/of Business Controller;
  • Je bent in staat om cijfers te vertalen naar businessplannen en -doelstellingen;
  • Je bent resultaatgericht, kunt goed prioriteren, neemt zelfstandig besluiten en komt je afspraken na;
  • Je hebt een positieve en pragmatische instelling;
  • Je beschikt over goede analytische en communicatieve vaardigheden;
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • Je woont op maximaal 45 minuten rijden vanaf Amstelveen.


Nieuwsgierig?
Wij bieden je graag een kijkje in de keuken bij Care2B. Na een positief eerste gesprek kun je een dag meedraaien op ons Servicekantoor om te zien of deze baan jou echt op het lijf geschreven is.

Interesse?
Dan zien wij graag jouw CV met motivatie (inclusief salarisindicatie) tegemoet. Je kunt deze mailen naar Pauline van der Linden via vacature@saaraanhuis.nl. Eerst nog vragen? Dan kun je natuurlijk contact opnemen met Pauline via telefoonnummer 06 – 598 700 12.